Aloe Vera Forever Produse Aloe Vera Forever

Forever Business Owner (FBO) - Senior Manager

ARTICOLUL SĂPTĂMÂNII


 Cum ne detoxifiem organismul?

      Substantele care intră în organism, în special prin alimentatie, sunt descompuse, acumulate si transformate dintr-o substantă în alta. Circa 80% dintre acestea trebuie să fie eliminate din corp, deoarece sunt dăunătoare. Asadar, organismul este o uriasă si complicată uzină chimică ce procesează un număr impresionant de elemente dintre care retine doar un procent de 20% pentru necesitătile vitale, restul trebuind să fie neutralizat si eliminat. Corpul procesează toxinele cu ajutorul ficatului, un fel de „cameră de curătare” capabilă să recunoască milioane de substante chimice dăunătoare si să le neutralizeze, recicleze si elimine. Acest proces complicat de reciclare si eliminare a otrăvurilor din corp poartă denumirea de detoxifiere. Ficatul, „creierul chimic” al organismului trebuie să curete organismul de două tipuri de toxine: 1). unele care au drept sursa însesi procesele vitale (endotoxinele), cum ar fi oxigenarea celulară; 2). altele care au drept sursa principală alimentatia (exotoxinele). Procesul de detoxifiere este cu atât mai dificil cu cât încărcarea cu toxine este mai mare, dar si cu cât ficatul este mai putin sănătos. Dacă din aceste motive procesul natural de detoxifiere este incetinit, atunci riscul de îmbolnavire creste foarte mult. Încărcarea exagerată cu toxine a organismului este principala cauză a slabirii sistemului imunitar (acesta devine un fel de armata obosită de prea multe războaie!) si a aparitiei bolilor, în special a cancerului si bolilor degenerative. Printre substantele care împiedică buna functionare a ficatului se numără dietele bogate în proteine, grăsimile saturate, cofeina, alcoolul, medicamentele, drogurile recreationale, anticonceptionalele, dioxina, fumatul, gazele de esapament, vaporii de vopsea, hormonii steroizi, carnea friptă la gătar etc. Vestea bună este că păstrând o dietă corectă si utilizând anumite suplimente nutritive putem restabili si mentine functia normală a ficatului. În general, pentru detoxifiere, se recomandă consumul a cel putin 2 litri de apă purificată pe zi, suc de fructe si legume, consum moderat de cereale integrale, peste (somon, ton, macrou sardine), ulei de măsline extravirgin, nuci si seminte, consum redus de produse lactate, carne, ouă, sare, pâine, cartofi, banane. Noi folosim o cură foarte eficientă de detoxifiere, care constă în:

        Dacă organismul este slăbit, are dezechilibre si carente mari, atunci această formulă trebuie completată cu alte suplimente nutritive valoroase, dintre care enumerăm: A BetaCareE (antioxidant puternic), Argi+ (un supliment de ultimă generatie, cu L-Arginină si complex de vitamine naturale), Forever Lite (pentru a înlocui 1-2 mese pe zi), Garcinia Plus (pentru inhibarea poftei de mâncare), Pomesteen Power etc.

Colesterolul si prevenirea bolilor cardiace

    Valorile colesterolului trebuie să fie întodeauna echilibrate. Medicii sunt de acord că atunci când nivelul de colesterol din sânge devine prea mare, el generează probleme serioase de sănătate pentru organism.Colesterolul este o substanta grasă (o lipidă) produsă în cea mai mare parte de ficat (circa 75%), o cantitate mai mică (25%) fiind provenită si din alimentatie. Corpul nostru are nevoie de colesterol pentru construirea si mentinerea membranelor celulare, pentru  producerea de hormoni si fabricarea vitaminei D. O altă lipidă necesară organismului o constituie trigliceridele, si acestea fiind necesare pentru fabricarea structurii celulare si producerea de energie.

Când este colesterolul rău? În mod normal, valorile colesterolului trebuie să fie echilibrate. Dacă nivelul colesterolului este prea ridicat, atunci există un risc mare de a suferi un atac de cord, un accident vascular cerebral, alte boli vasculare periferice, dureri ale extremitătilor.  În schimb, dacă nivelul acestuia este prea scăzut, atunci o seamă de functii vitale pot fi grav compromise. Dintre efectele unui colesterol scăzut enumerăm: cardiopatie ischemică, nivel scăzut al serotoninei, ce cauzează depresie, senilitate etc. Asadar, este nevoie ca să avem întodeauna un nivel echilibrat al colesterolului, pentru a ne bucura de sănătate.
Colesterolul are forme: LDL- (low density lipoprotein=colesterol legat de o proteină cu densitate joasă), numit si colesterol „rău”; HDL (high density lipoprotein= colesterol legat de o proteină cu densitate înaltă), numit si colesterol „bun”. 

Nivelurile ridicate de LDL din sânge înseamnă un exces de colesterol cu densitate joasă aflat în toate celulele organismului, inclusiv în vasele de sânge. Astfel el devine un factor de risc major în dezvoltarea bolilor de inimă, ducând la întărirea si îngustarea arterelor (ateroscleroză), cauzând dureri în piept (angină), boli cardiovasculare și, în cazul în care o arteră se blochează prin depuneri de colesterol, la un atac de cord. De asemenea, dacă o placă mică de colesterol blochează un vas capilar de la nivelul creierului, atunci provoacă un accident vascular cerebral. Pentru a ne bucura de sănătate, colesterolul LDL trebuie să fie la un nivel rezonabil, si, cel mai important, neoxidat.

Colesterolul HDL, asa numitul colesterol “bun” este acela care transportă colesterolul în exces de la celule la ficat, pentru reprocesare si eliminare. Asadar, acesta asigură curătarea organismului de colesterolul rău. Rezultă că dacă nivelul de colesterol bun este cât mai ridicat, colesterolul rău poate fi eliminat într-un procent mai mare din sistem. Un colesterol HDL scăzut nu este un semn bun, deoarece în felul acesta LDL nu mai poate fi transportat înapoi la ficat, el depunându-se pe vasele de sânge. Din cauza relației importante dintre LDL si HDL, atunci când examinăm rezultatele testului de colesterol cifrele cele mai semnificative nu trebuie să privească colesterolul seric total, ci raportul dintre cele două forme ale sale. Dacă doriti ca niveul de LDL să fie cât mai mic (pentru a preveni depunerea lui pe artere!), atunci trebuie să aveti grijă ca nivelul dumneavoastră de HDL să fie cât mai mare, dacă se poate peste 60 mg/dL!  

Cauzele principale ale colesterolului rău (LDL) crescut sunt:

  • Obezitatea, fumatul și consumul excesiv de alcool
  • Lipsa de exercițiu
  • Dezechilibrele hormonale
  • Discrepanțele în organism în mod natural chimice produse și funcția lor
  • Mostenirea genetică - hipercolesterolemie familială (dacă colesterolul ridicat este completat de un nivel înalt al trigliceridelor, atunci avem de-a face cu hiperlipidemie).

Alte cauze comune:

  • Diabetul zaharat, bolile de rinichi și ficat, o glandă tiroidă sub-activă.
  • Consumul de uleiuri hidrogenate, adesea găsite în margarină și uleiuri de gătit rafinate, care cresc nivelul colesterolului considerabil.(Procesul de hidrogenare acizilor grași în acizi grași trans determină o creștere semnificativă a LDL și o pierdere vizibilă a HDL)
  • Medicamente precum beta-blocante, steroizi sau tiazide (un tip de diuretic), de asemenea, provoacă reacții adverse care includ creșterea colesterolului.

Tratamentele conventionale utilizate pe scară largă pentru reducerea colesterolului sunt medicamentele cu statine. De cele mai multe ori pacientii sunt sfătuiti să ia medicamentele cu statine pentru tot restul vietii, ceea ce face acestea să fie cele mai profitabile medicamente create vreodată. Dar cercetările de ultimă oră arată că statinele au efecte negative asupra organismului. Practic acestea actionează prin inhibarea unei enzime implicate în biosinteza colesterolului. Dar prin inhibarea acestei enzime scade întreaga cotă de colesterol, adică inclusiv colesterolul bun HDL. În plus, este dovedit stiintific faptul că enzima responsabilă de fabricarea colesterolului (HMG-CoA reductază) este implicată si în fabricarea Co-enzimei Q10, un antioxidant esential pentru organism si în special pentru sănătatea muschiului cardiac. Epuizarea CoQ10 din organism poate genera probleme grave de sănătate pe termen lung. Statinele mai au si alte efecte secundare, dintre care enumerăm: deranjamente stomacale, dureri musculare, dureri de cap, ameteli, impotentă, risc crescut de insuficienta cardiaca, eruptii cutanate, tulburări de somn, depresie, iritabilitate, edeme, dificultati de respiratie.

Tratamentele naturale sunt extrem de eficente si nu au efecte secundare. Există o listă de produse naturale, atât alimente cât si suplimente nutritive, care duc la scăderea colesterolului, fără a produce efectele negative ale statinelor. Dintre acestea enumerăm:

  • Policosanol (O substanță extrasă din tărâte de orez,  trestie de zahăr sau ceară de albine, care reduce semnificativ producția de LDL și crește HDL);
  • Bioflavanoide (se găsesc legumele si fructele de culoare inchisă: citrice, ginkgo biloba, lycium, rodie, mangostan etc.)
  • Vitamina C (vezi si Absorbent C); 
  • Lecitină- dizolvă colesterolul, inhibă absorbția în tractul gastro-intestinal și reduce oxidarea.  De asemenea, lecitina creste oxidarea colesterolului în sărurile biliare, contribuind astfel ca acesta să fie eliminat mai ușor.
  • Fitosteroli (se găsesc în fructe, legume, nuci, alune, ulei de măsline etc)
  • Orez integral si ulei de orez, foarte bogat în Oryzanol: acesta conține fibre, lipide si aminoacizi, împreună cu beta-sitostrol și fitosteroli, care reduc absorbția colesterolului și cresc secreția acizilor biliari.
  • Omega 3 (continut mai ales in pestii de apă rece, precum somonul, ton, hering, cod);
  • Usturoi: acesta inhibă producerea enzimei  HMG-CoA reductază, care permite sinteza colesterolului. Cercetările arată că un consum substantial de usturoi poate, singur, reduce cu 10% nivelul colesterolului total.

 Combinatia Forever Arctic Sea Omega3 cu Forever Garlic-Thyme este foarte eficientă, ea conducând, în acelasi timp, la scăderea colesterolului seric total, a trigliceridelor si la cresterea HDL, fără a avea vreun fel de efecte secundare negative.

Alte recomandări:

  • Consumati cât mai multe fructe ?i legume proaspete (sunt bogate în antioxidanti)!
  • Consumati de două ori pe săptămână pe?te (mai ales somon) sau luati zilnic suplimente cu Omega3;
  • Consumati (dacă se poate cât mai rar!) carne fără grăsime, fără pieli?e, fiartă sau la grătar (prăjelile sunt periculoase!);
  • Consumati sucuri naturale pregătite în casă sau stoarse pe loc din fructe proaspete– cele din comer? au mult zahăr!
  • Nu consumati grăsimi hidrogenate -  precum fi margarina!
  • Evitatati cartofii prajiti, gogo?ile, covrigeii, biscui?ii;
  • Consumati alcool în cantită?i mici (nu mai mult de 1 pahar de vin pe zi)
  • Evită băuturile tari ?i cele numite fine (ficatul va fi suprasolicitat) !
  • Evită restaurantele de tip fast-food – modul în care sunt preparate alimentele aici nu este sănătos

 

Valori colesterol - normale în SUA

     Optim  Acceptat

Colesterol  total   

Până la 200 mg/dL

Între 200 si 230 mg / dL

Colesterol LDL (rău) 

Sub 100 mg/dL

Până la 130 mg/dL

Colesterol HDL (bun)

Peste 60 mg/dL

Peste 35 mg/dL

                Valori colesterol - normale în Europa

 

Plajă de referintă 

Colesterol total

   Sub 195 mg/dL

Colesterol LDL

   Sub 115 mg/dL

Colesterol HDL

35-95 mg/dL

Valori trigliceride

TRIGLICERIDE

NIVEL 

   sub 150

   optim

 între 150-200

   la limită

între 200-500

crescut

Ce este osteoporoza si cum poti să o previi

       Numele bolii provine din latină si înseamn㠄os poros”. Tesutul osos este un tesut viu, în care au loc permanent atât depunere, cât si pierdere de os. După vârsta de 35 de ani, pierderea de os depăseste depunerea. Când acest proces este accelerat, oasele devin mai fragile (chiar dacă la exterior pot părea solide) si structura lor se aseamănă tot mai mult cu a unui burete cu găuri mari în interior. Până nu demult privită ca o stare normală a vârstnicului, osteoporoza este considerată în prezent o boală, caracterizată prin reducerea densitătii minerale osoase, asociată cu compromiterea structurii osoase, ceea ce predispune osul la fracturi în urma unui traumatism de mică intensitate sau chiar lipsa acestuia. Dezvoltarea cunostintelor medicale arată că osteoporoza nu este specifică numai generatiei a treia, ci apare si la vârste mai tinere. Consumul zilnic de calciu al copiilor si adolescentilor este mult sub necesarul clădirii unei mase osoase maxime adecvate. Acest lucru nu pare a fi determinat de aspecte social-financiare, ci mai degrabă de obiceiuri si modă, respectiv lipsa accesibilitătii produselor benefice în incinta si apropierea scolilor. În plus, la adolescenti apar, în proportii îngrijorătoare, fumatul si consumul băuturilor alcoolice, cunoscuti factori de risc ai pierderii masei osoase. Desi factorii genetici sunt determinanti în riscul individual de osteoporoză, stilul de viată influentează dezvoltarea osoasă din tinerete si, de asemenea, rata pierderii osoase pe parcursul vietii. Alimentatia, exercitiul fizic si alti factori ce caracterizează stilul de viată au un rol cheie în determinarea sănătătii osoase, precum si în capacitatea organismului de a înlocui osul vechi. Prevernirea osteoporozei începe cu dezvoltarea si atingerea unei mase osoase maxime în tinerete. Necesarul recomandat de calciu variază în functie de vârstă si este cuprins între 1000-1300 mg/zi, fiind mai crescut la copii, vârstinici, femei gravide si în perioade de lactatie. Aportul zilnic al populatiei este, în general, mult sub această valoare. Cele mai importante surse alimentare de calciu sunt: produsele lactate, ouăle, legumle, fructele crude (varza, salată, fasole, portocale, grapefruit), mac, nuci,alune, soia, linte, peste. O absorbtie optimă a calciului din alimentatie depinde în mare măsură de raportul dintre calciu,fosfor si magneziu. Când fosforul se găseste în cantitate mai mare fată de calciu, împiedică absortia calciului, dar în acelasti timp blochează si absortia magneziului, esential si el pentru sănătatea sistemuluiosos. Astăzi dieta modernă cu alimente procesate furnizează constant cantităti mult mai mari de fosfor, deechilibrând balanta celor două minerale si având ca efect eliminarea calciului din oase.

Cum ne protejăm sistemul osos?

       Exercitiul fizic regulat ajută la mentinerea densitătii osoase si, în plus, întăreste sistemul muscular si scade, astfel, riscul căderilor. Activitătile fizice care ne protejează fată de osteoporoză sunt cele de tip „portant” sau „de impact” -baschet, volei, jogging, aerobic, săritul corzii, mersul rapid. Aceste exercitii trebuie adaptate posibilitătilor fiecărui individ si practicate sistematic. În urma unei activităti fizice specifice, cu o durată de 20-30 de minute, de trei ori pe săptămână, ne putem bucura de următoarele beneficii:

  • mentinerea si chiar cresterea, între anumite limite, a densitătii masei osoase;
  • prevenirea dezvoltării atitudinii specifice osteoporotice (spate rotund), reducerea durerii, mentinerea mobilitătii si, astfel, desfăsurarea mai usoară a activitătilor cotidiene;
  • îmbunătătirea coordonării si echilibrului, scăzând riscul de fracturi;

Pentru absortia calciului si fixarea sa în oase, este necesară vitamina D. Dacă aportul alimentar de calciu si vitamina D este insuficient, se indică utilizarea unui supliment nutritiv. FOREVER CALCIUM este:

  • O formulă cu continut ridicat de citrat de calciu, combinat cu vitamina D si magneziu;
  • Usor de digerat si absorbit eficient;
  • Are aromă plăcută de vanilie;
  • Doza zilnică asigură organismului cantitatea de calciu recomandată, în proportie de 100%.

Un sistem osos sănătos trebuie dublat de articulatii mobile si sănătoase: Avem si aici aliati de încredere: FOREVER FREEDOM si FOREVER ACTIVE HA.

Revista Forever, octombrie 2010

 

FACTORI DE RISC

   Aproape oricine poate face osteoporoză, dar sunt predispuse la acest lucru persoanele de sex feminim (aproximativ 80% dintre pacientii cu osteporoză sunt femei), mai ales dacă au intrat deja la menopauză... Alti factori de risc:

  • vârsta peste 65 de ani;
  • tratament cronic cu corticosteroizi;
  • aport inadecvat de calciu alimentar;
  • aport insuficient de vitamină D
  • sedentarism;
  • greutate corporală prea mică;
  • fumat;
  • consum excesiv de alcool, care poate bloca absortia calciului.

DE CE PIERDEM MASĂ OSOASĂ?

# - Băuturile care contin cola sunt bogate în fosfor si cofeină, determinând accelerarea pierderii de calciu la adulti, iar la copii si adolescenti scăderea ratei de fixare a calciului si reducerea densitătii osoase;

#- Cafeina reduce semnificativ absorbtia calciului. Efectul poate fi contracarat prin adaos de putin lapte în cafea.

#- Sarea de bucătărie descreste absorbtia calciului si creste excretia acestuia. Se recomandă un consum mai mic de 6 gr. de sare/zi, tinând cont si de faptul că sarea se află ascunsă, în cantitati apreciabile, în majoritatea alimnetelor industriale.

#-Mezelurile cârnatii, pateurile, conservele din carne contin fosfati (accentuând pierderea calciului), acidifică mediul intern, contin grăsimi saturate, uneori si grăsimi trans periculoase, contin conservanti, precum nitritii, care generează metaboliti toxici;

#- Brânzeturile topite cu săruri de fosfor sunt o sursă importantă de fosfor în organism, contribuind la dezechilibrarea balantei calciu/fosfor;

 #-Alimentele prăjite contin grăsimi peroxidate periculoase pentru sănătatea oaselor si articulatiilor;

#- Alcoolul si fumatul contribuie la reducerea densitătii osoase

 

 MITUL DIETELOR PERFECT ECHILIBRATE

     Suplimente nutritive? Eu mă simt foarte bine si nu am nevoie de asa ceva! Auzim această exprimare aproape zilnic la persoanele din jurul nostru. Majoritatea oamenilor confundă, din păcate cu mare usurintă, absenta bolii cu sănătatea perfectă, nebânuind că un comportament alimentar si un mod de viată constant gresite vor duce în timp la probleme de sănătate, adeseori chiar foarte grave si nerezolvabile. Multi mai cred că este doar o chestiune de constitutie, de mostenire genetică dacă esti sau nu sănătos. Numai atunci când se întâlnesc cu boala, oamenii află că organismul lor are dezechilibre care s-au acumulat în timp si au dus la îmbolnăvire. Este adevărat că până de curând cea mai mare parte a medicilor si asociatiilor profesionale medicale considerau că nu este nevoie de suplimente nutritive dacă avem un regim alimentar echilibrat si cu o mare varietate de elemente. În anul 2002, s-a ajuns la concluzia că această idee este gresită. În prestigiosul Journal of the American Medical Association a fost publicat un articol semnat de doi cercetători de la Harvard, care, după ce au trecut în revistă articolele apărute în limba engleză timp de 30 de ani despre legătura dintre vitamine si bolile cronice, au ajus să recomande ca „toti adultii să ia zilnic o tabletă de multivitamine”. În rezumatul articolului cei doi cercetători afirmau că cea mai mare parte a populatiei ia doze zilnice sub-optime din unele vitamine, ceea ce o expune unui risc crescut de boli cardiovasculare, cancer si osteoporoză. Acest studiu marchează, de fapt, prăbusirea mitului „nu avem nevoie de suplimente”. Astăzi nu doar American Medical Association, ci si Food and Drug Administration admit că regimurile alimentare trebuie să fie neapărat completate cu vitamine, minerale si alte suplimente alternative de sănătate. Dar de ce s-a petrecut această schimbare totală de optică? Pentru că acum există tot mai multe dovezi că nutrientii din alimente, în special vitaminele si mineralele, fluctuează destul de mult, depinzând de conditiile culturilor. Solul nostru este nu doar foarte poluat, ci si secătuit de seleniu, având niveluri marginale de zinc, magneziu si alte minerale. Fără soluri bogate în substante minerale este imposibil ca fructele si legumele să contină din abundentă substante nutritive. Apoi nu trebuie să uităm că fructele si legumele încep să-si piardă din nutrienti în momentul în care sunt culese, depozitate, apoi expediate si depozitate din nou, posibil săptămâni sau luni. Apoi le gătim sau cel putin le tăiem. Fiecare din acesti pasi cauzează pierderi nutritionale. De exemplu, continutul de vitamina C al merelor scade cu 2/3 după numai 2 luni de depozitare. Cartofii au 30 mg de vitamina C/100 de grame la recoltare, în primavară, după depozitarea pe timpul iernii, mai au doar 8 mg, iar după încă 2-3 luni pierd complet vitamina C. Cam la fel se întâmplă si cu ceilalti nutrienti pe care-i contin. Si trebuie să mai stiti că există o problemă: organismul nostru nu metabolizează (absoarbe) decât aproximativ 40% din continutul nutritiv al alimentelor! Restul substantelor este biologic-inactiv, întrucât, de exemplu, nu toată Vitamina C continută de un fruct oarecare este într-o formă asimilabilă! Mai putem lua în calcul pierderile nutritionale ale alimentelor cauzate de opărire, fierbere, conservare, congelare. Bunăoară, o simplă opărire distruge 60% din vitamina C, 50% din riboflavină, 30% din tiamină etc. (Nu mai dezbatem si problema modificării genetice a plantelor!) CONCLUZIA: mâncarea nu mai este ce era odată! Mâncăm, dar ne hrănim tot mai putin! Dar nici organismul uman nu mai este ca odinioară: el trăieste într-un mediu tot mai poluat, este supus unui stres mental si fizic de neimaginat acum o jumătate de secol, consumul mare de medicamente are efecte secundare pe termen lung etc. Corectitudinea acestei analize este sustinută de inventarierea tipologiei actuale a bolilor: foarte multe boli ale sistemului digestiv (boala Crohn, colon iritabil, infectii bacteriene, virale si cu paraziti), boli ale sitemului imunitar, cancere, boli cardiovasculare, obezitate etc. Analizele efectuate pe grupuri de pacienti spitalizati au demonstrat, fără dubii, că acestia sunt pur si simplu malnutriti. În medie, sub 12% dintre ei au nivele normale de vitamine în organism. Si, surprinzător, majoritatea au un regim alimentar normal! Nu rezultă de aici decât faptul că deficientele nutritionale joacă un rol mare în dezvoltarea anumitor afectiuni sau boli. Singura solutie avantajoasă, la care astăzi pretutindeni în lume se aplează, este consumul de suplimente nutritive! Aceastea pot să completeze rapid elementele nutritive care lipsesc în cea mai mare măsură din alimentatia noastră zilnică: biotina, luteina, licopenul, vitaminele C, D, E, toate vitaminele B, acidul alfa-lipoic, DHEA, coenzima Q10, seleniul, zincul, cromul. Vom sublinia, în încheiere, un lucru important: pentru a fi eficiente, este obligatoriu ca suplimentele nutritive să fie naturale si de foarte bună calitate. Iar pentru aceasta, trebuie să cunoastem următoarele aspecte: din ce ingrediente este făcut, care este concentratia de elemente nutritive, cum este fabricat si conservat, cum este absorbit în tractul digestiv, ce credibilitate are compania care îl propune, de câtă vreme este pe piată etc.

Surse bibliografice:
1) S. Lieberman, N. Bruning, Biblia vitaminelor si a mineralelor;
2) Patrick Holford, Cartea nutritiei optime, 2004;

 

 


Înscriere rapidă
Clic aici!


 PREZENTĂRI VIDEO  

Pagina noastră pe



 REVISTE FOREVER

 

EVENIMENTE FLP

 

18 Februarie 2017

Succes Day

  • informatii diverse, recunoasteri, muzică, surprize.
  • Locul desfăsurării: 
    Brasov.

Pentru mai multe informatii referitoare la desfasurarea evenimentului contacteaza-ne!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Produsele din Aloe Vera Forever nu sunt medicamente, nefiind concepute pentru a fi utilizate în scop diagnostic, terapeutic, simptomatic sau preventiv al unor afectiuni. Pentru orice problemă de ordin medical se impune consult efectuat de medic. Produsele: sunt obtinute pe cale naturală; nu contin zahar, sare, conservanti, coloranti sintetici; nu creează dependentă; valabilitatea produselor este de 4 ani; sunt avizate de Ministerul Sănătătii din Romania, notificate de Institutul de Sănătate Publică.

publicitate online, web design si promovare pe internet Servicii promovare site gratuiteActive Search ResultsDirector RomanescAnunturi gratuite - Roportal